Author Topic: yards officially done for the winter...  (Read 768 times)

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
yards officially done for the winter...
« on: November 08, 2012, 12:04:15 PM »
thats depressing,lol... but,,,done.   Gotta schlepp wood in for the burner, I love that thing,,, also discovered someone has been horkin my beloved wood. Gonna have to figure out something to block the dorks from reaching over the fence.   Before you say anything about moving the pile,,its been there for 20 years,,, I figure its a sign of things to come... yaaay---notsamuch...
Must find a new vet to... Ours is retiring after over 25 years, she's going to go north and take care of her Dad... I am gonna miss that woman,its a sad day...
 Been busy today,,
tataaaa for now!


Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Online walkstall

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12812
  • Gender: Male
  • WYSIWYG
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #1 on: November 08, 2012, 12:46:35 PM »
thats depressing,lol... but,,,done.   Gotta schlepp wood in for the burner, I love that thing,,, also discovered someone has been horkin my beloved wood. Gonna have to figure out something to block the dorks from reaching over the fence.   Before you say anything about moving the pile,,its been there for 20 years,,, I figure its a sign of things to come... yaaay---notsamuch...
Must find a new vet to... Ours is retiring after over 25 years, she's going to go north and take care of her Dad... I am gonna miss that woman,its a sad day...
 Been busy today,,
tataaaa for now!

Hmm... I feel for you, I myself have gone through 3 doctors in my lifetime.  All from retiring.  We are on our 4th doctor now.
A politician thinks of the next election. A statesman, of the next generation.- James Freeman Clarke

"Where is the $2,500 in savings Democrats and Obama promised me?"

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #2 on: November 08, 2012, 01:00:28 PM »
This will be my first retiring vet, finding a new one for my fur kids is not gonna be an easy task. I am a real beyotch to the 10th power when it comes to them... The worst part was she spoke elf right off the bat...
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Online walkstall

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12812
  • Gender: Male
  • WYSIWYG
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #3 on: November 08, 2012, 01:05:40 PM »
This will be my first retiring vet, finding a new one for my fur kids is not gonna be an easy task. I am a real beyotch to the 10th power when it comes to them... The worst part was she spoke elf right off the bat...

Hmm...She should know someone for you to check out. 
A politician thinks of the next election. A statesman, of the next generation.- James Freeman Clarke

"Where is the $2,500 in savings Democrats and Obama promised me?"

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #4 on: November 08, 2012, 01:12:53 PM »
all ready asked the desk  she said no,,, I will take Lira in for her yearly shots the 26th at 8:30  and ask her myself..... collect the records and bid a fond farewell...
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Online The Boo Man...

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11213
  • Gender: Male
  • I know you don't have a car but what color is it?
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #5 on: November 12, 2012, 12:07:10 AM »
Dorks horking wood.

Is that legal to do in public?


Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #6 on: November 12, 2012, 10:08:10 AM »
Dorks horking wood.

Is that legal to do in public?
lol,,,nope,,, gotta catch em though.... to bad I gave up my deer cam to go where he hunts to  spot deer and the nagging call of cougar sightings.... I would have set it up if I still had it...
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Offline Solars Toy

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2293
  • Gender: Female
  • Proud Conservative Woman
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #7 on: November 15, 2012, 05:02:15 AM »
lol,,,nope,,, gotta catch em though.... to bad I gave up my deer cam to go where he hunts to  spot deer and the nagging call of cougar sightings.... I would have set it up if I still had it...

Hopefully they aren't taking too much.  Toy
Don't waste your time with explanations, people only hear what they want to hear.

If it matters to you, who cares if it matters to anyone else.

Offline kramarat

  • Hero Member
  • *****
  • Banned!
  • Posts: 5201
  • Gender: Male
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #8 on: November 15, 2012, 05:32:07 AM »
lol,,,nope,,, gotta catch em though.... to bad I gave up my deer cam to go where he hunts to  spot deer and the nagging call of cougar sightings.... I would have set it up if I still had it...

It's not a good sign when neighbors are stealing your firewood. :blink:

My woodstove is up and running. It's a little work, but my winter time bills are next to nothing. Electricity runs about $50-$60 a month. Sounds like it's time to get a higher fence. :laugh:

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #9 on: November 15, 2012, 07:13:25 PM »
Hopefully they aren't taking too much.  Toy
I believe the guy in back of me to the right is taking it to make a little bon fire for his kids.... I have half of it in the house now,, I will get the other half close to in then when we load up again we are going to tarp it off..  For now.....
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #10 on: November 15, 2012, 07:18:32 PM »
It's not a good sign when neighbors are stealing your firewood. :blink:

My woodstove is up and running. It's a little work, but my winter time bills are next to nothing. Electricity runs about $50-$60 a month. Sounds like it's time to get a higher fence. :laugh:
Oh I know its not good.... I am going to talk to Himself about some kind of something, but this year when we load up again we are going to tarp it but good.  Next year we will do something more permanent.
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Online walkstall

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12812
  • Gender: Male
  • WYSIWYG
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #11 on: November 15, 2012, 08:22:30 PM »
I believe the guy in back of me to the right is taking it to make a little bon fire for his kids.... I have half of it in the house now,, I will get the other half close to in then when we load up again we are going to tarp it off..  For now.....

Wow!  Now I have had people take camp fire wood from us in the A.M. when we have been on walk-abouts.  But not form the house.
A politician thinks of the next election. A statesman, of the next generation.- James Freeman Clarke

"Where is the $2,500 in savings Democrats and Obama promised me?"

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #12 on: November 16, 2012, 05:00:03 AM »
Wow!  Now I have had people take camp fire wood from us in the A.M. when we have been on walk-abouts.  But not form the house.
Pretty rude isnt it,lol....  as I said,,,its just a sign to listen to....
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

Offline kramarat

  • Hero Member
  • *****
  • Banned!
  • Posts: 5201
  • Gender: Male
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #13 on: November 16, 2012, 05:13:06 AM »
Pretty rude isnt it,lol....  as I said,,,its just a sign to listen to....


I wonder how they would like a face full of cold water? :biggrin:


Animal WATER BLASTER - Motion Detector Sprinkler

Offline Elfie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1352
  • Gender: Female
Re: yards officially done for the winter...
« Reply #14 on: November 16, 2012, 03:10:06 PM »
I wonder how they would like a face full of cold water? :biggrin:


Animal WATER BLASTER - Motion Detector Sprinkler

lol,,that would be funny,lol motion set,lmao....
Nature is an infinite sphere of which the center is everywhere and the circumference nowhere.
Blaise Pascal

 

Powered by EzPortal